4 maj 2015

Byebye Finland, hello Latvia

Idag började jag skolan först klockan 10 men som vanligt så var jag i skolan redan innan 9. Medan jag väntade på att den första lektionen skulle börja jobbade jag på ett Grön Flagg-arbete. Klockan 10 hade jag två lektioner psykologi. Sedan hade jag en lektion Grön Flagg, en lektion en presentation om Frankrike för niorna, en lektion modersmål och till sist en lektion franska. Åkte hem med pappa så var hemma redan innan 16.
När jag kom hem packade jag klart det sista, laddade ner ny musik, läste bloggar, åt middag osv.
Just nu sitter jag i bussen som tar oss till flyget. Resfebern har inte trängt på än. Tror det beror på att jag just varit utomlands. Får se om jag får resfeber på flyget.
Hoppas ni har en bra fortsättning på veckan. Nu åker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar