20 maj 2015

Genom telefonen


Barr's Originals Ginger Beer - usch usch usch // Favoritpizzan på Classic Pizza // Första lösglassen i år - pistageglass på Pappagallo


Barr's Orginals Cream Soda with a touch of raspberry- nam nam nam // Glass på Ikea // Subway i soliga Salo


Från Nick Brandts fotoutställning // Middag på Scola // ♥

Här var de senaste bilderna från telefonen som jag då vågar publicera här på bloggen, haha. Resten är en story för sig.

Igår var jag i skolan från 8-15. Sista riktigt tidiga morgonen på länge! Skoldagen gick både snabbt och bra. Satt ute och solade ett par raster. Sommaren är snart här!
När jag kom hem satte jag mig en stund framför tv:n. Åt sedan middag och så läste jag på prov.
Utöver att jag läste på prov såg jag en Criminal Minds och skrev en text för HBL.

Idag skrev jag då första provet vilket var franska. Det gick inte så jättebra men det var inte någon överraskning. Efter att jag skrivit provet åkte jag till polisen innan jag skyndade till matematik förberedelsen. Väntade sedan en timme i skolan innan jag kunde åka hem.
När jag kom hem satte jag mig ute i solen och räknade matematik.
Nu ikväll ska jag fortsätta öva och så ska jag packa inför veckoslutet och se ett avsnitt Criminal Minds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar