21 maj 2015

Ett par dagars paus i bloggandet

Torsdag idag då. Började dagen med att skriva ett matematik prov som gick riktigt bra. Efter att jag skrivit provet väntade jag i skolan i fem hela timmar innan jag åkte till Emil. I skolan såg jag en film med Erika och åt nudlar. Gymnasiet är tungt ibland ska ni veta.
Hos Emil sysslade vi med allt möjligt. Hoppade på trampolinen och var med de söta kaninerna.
Körde sedan hem och sedan dess har jag öppnat ett paket jag fått på posten, rett upp i rummet och varit i duschen.
Nu ska jag packa inför veckoslutet och så ska jag fixa lite ett och annat.

Imorgon och på lördag skall jag jobba för HBL. Ska alltså skriva artiklar för HBL och fotografera på stafettkarnevalen. Tycker det skall bli himla roligt. På lördag kväll ska jag på fest. Därför kommer jag alltså inte hinna blogga innan söndag kväll, men håll utkik på bloggen imorgon för då publiceras ett tidsinställt inlägg. Vi hörs om några dagar!


.En liten sneak peek på min nya skjorta som är så fin. Nästa vecka ska ni få se bättre bilder på det jag beställde från Forever 21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar