25 maj 2015

5 days till summer break

Idag var jag en sväng till skolan och skrev ett religions prov som gick bra. Kom sedan hem med Johan så var hemma redan 10:30. När jag kom hem redde jag upp rummet, började på en film som visade sig vara jättedålig (Expelled heter den, så se inte den), åt lunch och så började jag se på en ny serie, nämligen Supernatural. Var lite skrämmande i början men det tyckte jag om The Vampire Diaries också så man vänjer väl sig.
Bakade också muffins, skrev klart en finska uppsats, sorterade bilder och dammsög rummet. Produktiv idag jämfört med igår.
Sedan dess har jag ätit middag och bara vilat. Ska nog se ett avsnitt till av Supernatural idag. Blev fast direkt. Annars tänkte jag läsa modersmål.

Ps. Bara fem dagar tills jag får sommarlov. Wiii!

Här är bild på fredagens shopping.


Vit basic t-skjorta från Gina Tricot // Batiste torrshampo från Kicks // Shorts från Bik Bok // Soc träningstights från Stadium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar