18 april 2015

Wanties till sommaren


Här är några wanties till sommaren. Några kanske jag investerar i inom kort. Får se vad Frankrike har att erbjuda.

Toms HÄR // Triangl bikini HÄR // Hollister shorts HÄR // Viva La Juicy Gold Couture parfym HÄR // Calvin Klein set HÄR (vill gärna ha alla färger, så snygga!) // Naked Basics palett HÄR // Ray-Ban Wayfarer solglasögon HÄR // Marc by Marc Jacobs örhängen  HÄR // Marc by Marc Jacobs Baker klocka HÄR // Marlene Birger väska HÄR

Idag på morgonen hade jag väckning klockan 9 så att jag får rytmen i skick inför resan. Läste en stund på Harry Potter boken och steg sedan upp och åt morgonmål framför tv:n. Sedan skötte jag några hemmasysslor, städade rummet och packade lite.
På eftermiddagen kom Emil hit och jag körde just hem honom.
Nu ska jag se på tv en stund innan jag går och lägger mig. Skulle kanske kunna läsa på Harry Potter boken ikväll igen. Måste få den klar inom kort för sedan måste jag börja läsa på en bok i finskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar