19 april 2015

Next destination: France

Imorgon åker vi äntligen. Är verkligen jättetaggad. Har läst att det ska vara över 20 grader i Frankrike och det låter bra i mina öron i alla fall.

Idag har jag varit en sväng till Lojo. Hamnade köra ganska mycket men det gick faktiskt rätt så bra. När jag kom hem packade jag, åt en sen lunch och så var jag på datorn. Uppdaterade mitt musikbibliotek så att jag har många nya låtar att lyssna på i flyget och i bussen imorgon. Sedan jobbade jag en stund ute på gården och sedan dess har jag läst på Harry Potter boken.

Nu skall jag ta en dusch och sedan skall jag se på Criminal Minds. Måste sedan börja göra mig redo att gå och lägga mig. Det är väckning före klockan 5 imorgon.

Kommer inte blogga under resan men lovar er en massa fina bilder efteråt. Hoppas ni förstår. Au revoir!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar