27 mars 2015

Shopping & fotografering

Idag steg jag upp samma tid som då jag skall till skolan. Klockan 8 åkte jag till Hagalund med mamma och Lotta. Vilken tur att vi var så tidigt ute för det blev verkligen kaos på Stockmann 11-tiden. Var också en sväng via Iso Omena, Gigantti och XXL.
När jag kom hem packade jag upp inköpen, åt middag, fixade till mig och så åkte jag till kyrkan för att fotograferas och öva inför söndagens konfirmation. Hade det jättekul. Det är väl sällskapet som gör det.
Efter det skötte jag några ärenden innan jag kom hem.
Nu ska jag reda upp rummet, se på tv och sedan ska jag nog läsa på Harry Potter boken så att jag somnar tidigt.
Imorgon tänker jag stiga upp i god tid så att jag hinner läsa historia. Flitig studerande.

Här är några av mina inköp. Anser att bilder på godis och strumpbyxor inte intresserar så mycket.


Från H&M


Minns ni när jag i detta inlägg skrev att jag ville ha den här skjortan? Idag, nästan två månader senare hittade jag min storlek så jag slog till direkt. Från Lindex.


Från Stockmann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar