17 mars 2015

Phone pics


Artsy // Shopping // Godaste salladen ever (ni måste prova den)


Älskar våren // Mästerkockarna i farten // Gillar inte frukt- och bärglass men denna var god


Slurp // Middag hos Fredrik // En del av bästa gänget (ni vet vem ni är)

Följ min privata instagram account (@ssandraspriva) för fler bilder

Idag började jag skolan först klockan 9. Hade en lektion finska, två timmar hål då jag gjorde alla läxor tills idag och läste geografi, en lektion matematik, två lektioner biologi (som jag och Lotta fick skippa på grund av att vi skriver geografi på fredagen) och till sist en lektion historia.
När jag kom hem satte jag mig en stund framför tv:n innan jag packade upp skolväskan, gjorde läxor och åt middag.
Efter middagen var det dags att läsa geografi. Nu börjar jag verkligen bli nervös trots att jag försöker att hålla tillbaka nervositeten. För en stund sedan fick vi besök av faster och kusin och de åkte just hem.
Nu ska jag ta en snabb dusch. Sedan blir det att fortsätta läsa. Snart är den här pinan över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar