16 mars 2015

Dolce&Gabbana

Igår kväll spelade ju Ilves-HIFK. Såg matchen från datorn. Skulle gå och lägga mig tidigt men det blev inte så eftersom de spelade sju perioder istället för tre. Matchen var väldigt jämn men efter över fem timmar spel vann vi.

Idag började jag skolan klockan 8. Hade först två trevliga franska lektioner, sedan två lite mindre trevliga biologi lektioner, två historia lektioner och två matematik lektioner.
Var hemma redan klockan 16 eftersom jag åkte hem med pappa. Packade upp skolväskan och åt middag genast när jag kom hem. Efter det läste jag geografi och fixade lite ett och annat. Nu skall jag fortsätta läsa. Har dessutom en hel del läxor tills imorgon, så de måste jag ta itu med. Senare ikväll ska jag se på Survivors.


För en dryg vecka sedan hittade jag min favoritglass i butiken. När jag åt den förra sommaren var den Limited Edition. Blev så arg när de slutade sälja den efter sommaren. Gissa om jag blev glad när jag såg den i butiken? Hoppas den finns i flera butiker och inte bara den jag var i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar