29 december 2014

Through My Phone


Bästa havredrycken // Packar julklappar // Starbucks Refresha (rekommenderar den gröna men inte den röda)

Lunch på Stockmann/ En promenad i det ljuvliga vädret/ Fick en kameratidning som jag läst från pärm till pärm

Idag sov jag för länge igen. Borde verkligen få dygnsrytmen i skick inom snarast. När jag steg upp åt jag i varje fall morgonmål och spelade Wii.
Måste sedan börja fixa till mig och laga mat för att hinna till bussen som gick till Helsingfors lite före 14.
Åkte in till stan på mellandagsrea med Elin och Lotta. Gick till Starbucks där jag smakade på en ny dryck, Toffee Nut Latte, som var väldigt god, och så gick vi bara runt och kollade i butikerna. Det var så mycket människor ute på stan idag!
Sitter nu i bussen på väg hem. Ska bli skönt att sätta sig framför tv:n då jag kommer hem. Är helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar