30 december 2014

3 från igår

Igår kväll hälsade Cessi på och vi talade i flera timmar. Brukar bli så, haha. Gick i säng väldigt sent så jag sov länge idag. Nu måste jag skärpa mig! Efter nyåret får det bli en ändring på mina rutiner för så här kan man inte fortsätta.

Idag har jag gjort lite ett och annat. Har städat, sett på tv, planerat morgondagens outfit osv.
Mamma och pappa var borta både igår och största delen av idag så det har varit mycket att ta hand om här hemma.

Har ännu en hel del att göra idag. Skall bland annat gå i duschen, ta fotbad och lacka mina naglar. Borde också börja på ett stort geografi projekt som skall vara klart då skolan börjar den 7:de januari. Varför skall jag alltid lämna allt till sista sekund? Påminn mig dessutom inte om studentskrivningarna som är i mars. Efter nyår skall jag ta mig själv i kragen och börja läsa.


Gårdagens outfit
Skjorta från Springfield, jeans från Zara, armband från Ur&Penn


Har aldrig varit ett stort fan av kaffe men den här, Toffe Nut Latte, var extremt god


Fyndade så söta tofflor igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar