6 december 2014

Självständighetsdag

Glad Självständighetsdag alla finländare!
Idag har jag bara varit hemma och haft en sådan där "njuta av att vara ful-dag". Sov till lite över 11, så jag fick en riktigt lång och god nattsömn.
När jag steg upp åt jag morgonmål och så gjorde jag inte så mycket mer än det på hela för- och eftermiddagen. Flyttade en massa bilder på skivor och minnesstickor.
Började också göra tent uppgifter eftersom jag tentar engelska denna period. Tycker engelska är så kul så jag bara njuter av att göra uppgifter och lära mig nya saker.
Mer än det har jag inte gjort idag och jag har inte planer på att göra mer idag heller. Ska bara se på alla fina klänningar på balen och så ska jag se på Amazing Race senare ikväll.


Ingredienser:

1 dl Hallon
1 dl Blåbär
1 dl Jordgubbar
1 Banan
1 1/2 dl Vanlijkvarg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar