4 december 2014

Frost

Idag började jag skolan klockan 8. Det var inte lätt att stiga upp idag, men eftersom jag visste att det skulle vara en lite mer annorlunda dag i skolan så kom jag sist och slutligen upp ur sängen. Skulle egentligen börja klockan 9 eftersom vi fick ledigt från modersmålslektionen, men jag åkte till skolan redan klockan 8 för att laga ett franskt morgonmål med några franska studerande. Åt croissanter, macarons, franska ostar mm.
Annars hade jag en rätt så normal skoldag som slutade klockan 15.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan, åt middag, laddade ner musik, hjälpte till att prissätta saker vi ska föra på loppis och så började jag jobba på både historia och samhällslära arbetena.
Kvällen ska jag ägna åt läxläsning och ett avsnitt Criminal Minds.

Tänkte förresten börja publicera mina årsresuméer. Började jobba med de inläggen för flera månader sedan så jag har alla klara, förutom det sista. Skulle kanske kunna publicera ett i veckan?

Bilder från måndagens (?) fotorunda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar