2 november 2014

Sunday

Sov länge även denna natt. När jag steg upp åt jag morgonmål, plockade byket och började jobba på en finska uppgift som skall lämnas in idag. Jobbade med läxor/arbeten ett par timmar och så surfade jag på nätet. Lagade några tidsinställda inlägg som kommer upp på bloggen någon dag då jag inte har tid att skriva något inlägg. Vet inte ännu när, men ni märker nog det sedan.

För en stund sedan såg jag och Lotta på The Vampie Diaries. Sedan dess har jag sorterat bilder och laddat ner musik. Mina hörlurar som varit borta i nästan två månader dök förresten upp igår kväll. Nu kan jag äntligen lyssna på musik med ett par bra hörlurar igen. Thank God. Idag har jag även lyssnat på en massa låtar från 2009. Mest Akon för han var seriöst min idol år 2009.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och antagligen så på tv. Har faktiskt inga andra planer eller läxor heller för den delen, för jag var så duktig på förmiddagen.

Idag är det dessutom en vecka till min födelsedag och jag har kommit på mer jag önskar mig faktiskt. Bara de två sista Harry Potter filmerna fattas från samlingen och så är jag i stort behov av en svart (silver) rem till min Daniel Wellington klocka, och ett par nya tofflor från H&M. Ja, ni märker hur snabbt jag kommer på saker jag vill ha.

2 kommentarer:

  1. Vad fina ljuslyktor. Vart är de köpta? Jag älskar dem :) Haha, åh vilka minnen jag får när du nämner Akon. Tänker på Mr. Lonely, eller vad den låten heter? Glömt.. Så länge sen jag lyssnade på honom. Kul! Apropå hörlurar, jag har för mig att du har köpt ett par hörlurar ifrån happyplugs i något tidigare inlägg. Men är inte säker? Isåfall, hur tycker du de är funktionmässigt och har de en bra hållbarhet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tycker jag också :) De är köpta lite här och där på lopptorg, så de är inte något speciellt "märke". Haha, minns Mr. Lonely riktigt bra! Minns faktiskt alla Akons låtar, kan fortfarande orden utantill :) Har nog inte ett par happyplugs, fast jag önskar jag skulle ha ett par. Har hört att de är riktigt bra! :)

      Radera