25 november 2014

Mockingjay part 1

Igår var jag alltså till Helsingfors med Erika och Lotta. Startade redan klockan 9 från Ingå. Råkade vara i samma buss som Johanna så vi catchade upp lite. Det var så länge sedan jag pratade med henne, så det var riktigt trevligt!
Shoppade på förmiddagen och en del av eftermiddagen. Hittade faktiskt några saker jag var ute efter. Åt också favorit bageln på Arnolds.
Klockan 14:30 gick vi och såg Mockinjay part 1 på bio. Eftersom jag hade läst/hört att den var sämre än de två föregående filmerna i trilogin så hade jag faktiskt inte så höga förväntningar. På grund av mina låga förväntningar blev jag mycket överraskad då jag tyckte att filmen var sjukt bra! Jag tycker den var minst lika bra som den första och den andra filmen. Speciellt slutet. Hur skall jag kunna vänta ett år för att få se den sista delen?

Var hemma redan tidigt igår kväll. Orkade dock inte blogga så därför fick ni det tidsinställda inlägget. På kvällen läste jag på prov och såg på Criminal Minds.

Idag har jag varit ledig igen. Älskar provveckor då man har bara några prov!
Vaknade någorlunda tidigt med snuva och halsont. Blir bara mer sjuk hela tiden. Lagade i alla fall morgonmål och åt det framför Wipeout. Övade sedan på prov, tvättade kläder och såg ett avsnitt Criminal Minds. Efter det övade jag på prov igen innan jag tog paus från övandet. Då dammsög jag rummet och åt middag. Sedan övade jag på prov igen. Märker ni hur intressant min vardag är?
Ska i alla fall fortsätta öva nu. Sista och fjärde provet för mig imorgon!




Klänning från H&M


Tröja från H&M


Torrshcampo från Kicks och Basiron från Yliopiston Apteekki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar