13 november 2014

Mina två senaste dagar

Igår var jag i skolan från 8-15. Hade ett föredrag som gick helt okej (tycker jag i alla fall) och så hade jag två hållektioner. Då såg jag och Lotta filmen Horrible Bosses.
Efter skolan åkte jag till Helsingfors med familjen. Gick en stund omkring på stan och så gick jag till Starbucks. Smakade på deras nya varma choklad Honey&Almond Hot Chocolate. Tycker den var god, men inte värd priset. Starbucks har höjt priserna igen.
Den verkliga orsaken till att vi åkte till Helsingfors var att vi skulle gå och se på Grottmannen (födelsedagspresent) på Svenska Teatern. Det gjorde vi också och jag tycker den var riktigt bra!

Idag har jag varit i skolan från klockan 8-14.. Hade även idag en presentation i skolan. Hade också en massa hållektioner. Då lagade jag läxor och såg en del av The Great Gatsby.

När jag kom hem idag var jag jätte trött och det är jag fortfarande. Har inte gjort någonting annat än att jobbat på fotoalbumet och bara tagit det lugnt. Gjorde alla läxor i skolan så det är bara myskväll som gäller för mig.

Sången som Justin Bieber och Cody Simpson släppte på tisdag kväll är så bra! Har lyssnat massor på den. (HÄR)



Här är ett par bilder på en del av det jag fick  i födelsedagspresent. Är så nöjd med allt, speciellt Lexington-kärlen. Om jag har god tur kommer böckerna jag fick i födelsedagspresent på posten imorgon. Längtar efter att få börja läsa dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar