12 november 2014

8 bloggar jag läser

Tidsinställt

Detta är ett inlägg som handlar om kända bloggar jag läser. Om jag skulle länka alla så skulle inlägget bli allt för långt, så ni får tyvärr bara de som jag följer med regelbundet.

Bloggare från Sverige:

1. Kenzas
Har läst hennes blogg i kanske tre år. Gillar hur hon skriver och alla hennes bilder är superfina. Får en massa inspiration från hennes blogg.

2. Angelica Blick
Angelicas blogg har jag inte följt med så länge, kanske i ett år. Hennes bilder är också så fina och hon har börjat skriva bättre texter. Hon reser väldigt mycket och jag älskar att läsa reseinlägg.



3. Viktor Frisk
Den ända killbloggen jag läser och den ända jag tycker är riktigt bra.



4. Kissie
Lite pinsamt att säga det här men jag läser Kissies blogg. Jag tycker inte om henne alls och det är väl därför jag läser bloggen.



5. Janni Deler
Sista bloggerskan från Sverige. Precis som Angelica så reser Jenni väldigt mycket och därför fastnade jag för hennes blogg.



Bloggare från Norge:

6. Kristine Ullebø
Hennes blogg är norsk men eftersom jag läst den i ett år ungefär så börjar jag faktiskt förstå allt.


Bloggare från Finland:

7. Mariannan
En av de få finska bloggar jag läser. Vet inte riktigt hur jag hittade den här bloggen men jag tror det var via instagram.


8. Annika
Just nu är Annika i Kanada, där hon bor i ett år, så hon skriver inte så ofta. Hittade denna blogg via youtube för ungefär ett år sedan.

1 kommentar:

  1. www.jonnajinton.se, DÄR har du fina bilder från svenska Lappland!
    // moster Mia

    SvaraRadera