23 november 2014

Kalas

Även idag sov jag jättelänge. Vaknade med snuva och halsont. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, men bättre att bli sjuk nu så länge det är provvecka och jag har flera lediga dagar.
När jag steg upp åt jag morgonmål och så började jag nästan genast läsa på prov. Har religion prov på onsdag nästa vecka men jag tänkte börja öva i tid eftersom jag inte har några andra prov före det.
På eftermiddagen läste jag på prov igen. Utöver det såg jag bara på tv och vilade.

Jag kom just precis hem från Amandas 4-års kalas. Gissa vad jag skall göra nu? Jo, jag skall läsa på prov igen. Har verkligen ingen motivation just nu, men måste man så måste man. Så fungerar det.

Imorgon åker jag till Helsingfors hela dagen eftersom jag har ledigt från skolan. Vet inte riktigt vilken tid jag är hemma så ni kommer få ett tidsinställt inlägg imorgon.

Två bilder på kakan jag bakade igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar