20 november 2014

Genom äpplet


En outfit någon för någon vecka sedan // Kallrökt lax och ruccola pizza på Classic Pizza // Staaaarbucks

Idag har jag varit ledig hela dagen. Jag sov länge på morgonen, lagade klart mitt fotoalbum, övade på finska prov och spelade en stund Mario Bros för att tänka på något annat än finska ord och grammatik. Resten av dagen gick åt till att öva och just nu känns det som om provet kommer gå jätte dåligt. Skall kunna nästan 20 sidor ord som har med samhället och media att göra. Tycker de flesta orden är riktigt onödiga att kunna då man just och just kan dem på svenska. Märker ni hur motiverad jag är?
Kom just ut från duschen och nu skall jag ha spakväll för mig själv. Tänker ta fotbad och ha ansiktsmask. Sedan måste jag väl öva på finska igen. Tur att det är fredag imorgon!

Nu går ju förresten Mockingjay part 1 på bio. Ska se den på måndag, har alltså inte sett den ännu, men jag har hört att den inte är lika bra som de andra filmerna, vilket är väldigt synd eftersom jag sett framemot den här filmen i ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar