2 oktober 2014

Thursday

Idag har det varit en vanlig skoldag. Den här perioden innehåller så några kurser att jag bara hade tre lektioner idag. Från 8-9 hade jag religion. Efter det hade jag tre timmar hål och då såg jag The Other Woman med Lotta. Sedan hade jag en lektion grupptimme och sedan en lektion finska. Sedan väntade jag på bussen i en timme.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och så redde jag upp rummet och städade det. Skrev ju att jag skulle göra det igår men blev så ivrig på att jobba på fotoalbumet så jag glömde alldeles bort att jag skulle städa.
Klockan 18 åkte jag iväg på Elins kalas. Som vanligt hade jag jätte trevligt där.
När jag kom hem tog jag en dusch och nu sitter jag här. Ska kanske jobba lite på fotoalbumet innan jag går och lägger mig.


Någon som vet om man kan köpa Yankee Candles i Helsingfors? Var i så fall? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar