1 oktober 2014

De två senaste dagarna

Igår efter provet åkte jag in till stan med Susanna och Lotta. Vi firade att provveckan var över med shopping och god mat. Shoppingen blev till ingenting. Hittade bara en sak jag skulle ha. Annars gick jag bara runt och tittade. Kom hem ungefär klockan 20. Då tog jag en snabb dusch, fotbad och så  packade jag skolväskan.

Idag har jag varit i skolan från 9-15. Fick gå hem en timme tidigare än vanligt. På morgonen var det periodinfo och provutdelning. Jag är inte så nöjd med mina vitsord men det kunde ha gått sämre i några ämnen så jag klagar inte.
Efter skolan hämtade mamma oss och så åkte vi till Susanna med Doris som skall bo där under höstlovet. Tror hon kommer stortrivas! Känns skönt att veta att hon kommer ha det bra så länge vi är borta.
När jag kom hem åt jag middag och så fixade jag allt klart inför imorgon.
Eftersom det är ny period och nya kurser så har jag inga läxor tills imorgon. Det innebär en ledig kväll. Tänkte börja jobba på mitt fotoalbum och städa rummet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar