13 oktober 2014

Födelsedags wishlist

Tidsinställt

Min 17-års dag närmar sig med stormsteg så jag tycker det är dags för en födelsedags wishlist. Om under en månad fyller jag 17 år så i år är jag ute med denna i god tid.

I år önskar jag mig:

 Lexington muggar i färgen beige (t.ex. här).
Pengar, det behövs ju alltid.
Justin Biebers parfym Next Girlfriend (Obs! Inte Girlfriend) (t.ex. här eller på Sverige/Estland båtarna).
Victoria's Secret telefonskal till min iPhone 4s (väldigt svårt att hitta på nätet, tyvärr).
Yankee Candles, hurudana som helst går. Jag gillar alla (t.ex. här).

2 kommentarer:

  1. Härlig önskningslista! :) Fint. Jag har också letat efter det där VS skalet. Fattar inte varför vissa saker som är så efterfrågade är så svåra att få tag på..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om man inte beställer från Victoria's Secrets egna webshop men postkostnaden är så dyr! :)

      Radera