18 september 2014

Vardagen rullar på

Började skolan klockan 9 idag. Hade många olika lektioner idag så dagen gick snabbt. Perioden börjar lida mot sitt slut och det blir mindre att göra på lektionerna. Har bara tre dagar skola kvar innan provveckan drar igång. Började öva på proven redan igår så jag är inte sent ute denna period.
Laddade också ner iOS8:an igår kväll/natt. Tog jätte länge men det var det nog värt. Tycker den här uppdateringen är riktigt bra och bra är det eftersom det är den sista som går till min telefon.

När jag kom hem från skolan idag tog jag itu med läxorna. Ska nu gå i duschen. Sedan skall jag städa rummet och fortsätta med läxorna. Vardagen bara rullar på och imorgon är det redan fredag. Bloggar nästa gång på lördag så önskar er ett trevligt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar