20 september 2014

Ni är bäst

Igår var det en sjukt bra dag. På förmiddagen hade jag fyra timmar skola. Sedan väntade jag i skolan tre timmar. Skulle läsa på prov men det blev inte till så mycket.
Klockan 15 tog jag, Lotta och Susanna bussen hem. Vi åt och så var vi ute och gå med hunden. Sedan åkte vi iväg till Ekenäs på marknad. En årlig tradition. Alltid lika roligt där. Det är där man träffar bekanta man inte ser så ofta. Det är där man köper flera meter lakrits och åker karusell.
Brukar åka en karusell på marknaden, men i år åkte jag faktisk en karusell två gånger. Där fanns en ny karusell (Xtreme) som var så bra. Hade så roligt. Tack för igår Malin, Susanna och Lotta. Ni är bäst!
Efter marknaden hälsade vi på mormor och morfar. När vi kom hem efter klockan 22 var jag så trött att jag somnade direkt. 

Idag hade jag sovmorgon. Sov över 11 timmar vilket var jätte skönt. Annars har det bara varit en hemmadag idag. Har beställt nya skolböcker, läst på prov, städat (som jag inte gjorde då jag skrev att jag skulle göra det för några dagar sedan), laddat ner musik och beställt bilder från Ifolor. Något mer tänkte jag inte göra idag. Väntar på att få gå och lägga mig. Att sova är det bästa som finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar