28 september 2014

Tre senaste


Tre bilder från telefonen

1. Xtreme på Ekenäsmarknad, så bra! //  2. Älskar We Heart It quotes // 3. Smakade för första gången på Starbucks Refresha och tycker den var riktigt god fast jag inte gillar energidrycker

Idag är det söndag igen. Veckorna går så snabbt att jag inte hinner med. Har varit en "bara vara hemma"-dag idag. Sov länge, åt morgonmål och började öva på prov. På förmiddagen hände inte mycket mer än det. På eftermiddagen kom mormor, morfar och morbror på besök. Vi satt ute för det var ju jätte fint väder idag. Känns nästan inte alls som höst.
När de åkte hem övade jag på prov igen. Nu sitter jag här och skriver och snart ska jag gå i duschen. Som ni säkert har gissat så är det provövning som gäller efter det. Har bara två prov kvar och båda proven är i ämnen jag gillar jätte mycket.
Nästa vecka händer det massor så jag ser verkligen framemot kommande vecka.
Hoppas ni har en skön söndag kväll!

Har glömt att berätta men dagen då jag skrev att jag borde gå till doktorn för att kolla upp magen så upphörde smärtan i magen. Har inte haft sjukt i magen efter det så har inte gått till doktorn men nästa gång går jag direkt! Jag vill ju veta vad som är fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar