29 september 2014

Måndag är lika med bra dag

En ny vecka är här och näst sista provet är skrivet. Skrev modersmål idag och det gick helt okej. Efter provet blev jag i skolan och övade på morgondagens prov tills det var dags att gå till tandläkaren. Efter tandläkaren gick jag till biblioteket och lånade ett par böcker och så tog jag bussen hem.
När jag kom hem såg jag på tv, åt middag och så fortsatte jag läsa på prov.

Idag är det förresten Mios födelsedag. Gamla gubben fyller 18 år. Tänk att han har levt så länge. Idag är det också två veckor tills jag åker till varmare breddgrader. Ska bli skönt att komma till värmen fast det inte är så kallt här än. Har också fått veta att Usher kommer till Finland i februari nästa år. Måste få biljetter! 

Imorgon efter att jag skrivit geografi provet åker jag till Helsingfors med Susanna och Lotta. Har några saker som borde införskaffas inom snarast. Har ett tidsinställt inlägg till er då så bloggen står inte helt tom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar