4 september 2014

Nytt till kameran

Har en lång skoldag bakom mig. Började klockan 9 och slutade klockan 16. Hade många olika lektioner så dagen gick ändå ganska snabbt. Hade dessutom en sjukt bra dag i skolan. Efter skolan åkte jag med mamma och Lotta på några ärenden till Lojo.
När jag kom hem åkte jag genast iväg för att söka mitt nya objektiv. Testade det lite sedan och jag är jätte nöjd hittills. Ska testa det mer imorgon.
Har ännu massor att göra idag så måste sluta här. Har prov imorgon och har inte övat just någonting än. Har inte alls lust att sätta mig ner och öva nu när objektivet äntligen kom. Skulle vilja fota!


Fick med en påse till objektivet och ett linsskydd. Objektivet hittar du här. Fick t.o.m en lite present i paketet. Nämligen Kex-choklad (lite reklam för Sverige antar jag). Det tog bara 4 dagar för det att komma fram. Rekommenderar att beställa från denna sida om man funderar på att köpa tillbehör till kameran. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar