1 augusti 2014

Victoria's Secret Collection


Tidsinställt

Jag har fyra body lotions och en body mist. Den första jag köpte var body misten som jag köpte för lite mindre än ett år sedan. Sedan har jag hittat resten lite här och där. Tänkte berätta lite om var och en.

Pure Seduction - Den doftar jätte gott då man doftar på flaskan men då man har den på sig så doftar den inte alls lika gott. Red plum and freesia står det att den skall dofta. Vet absolut inte vad det betyder, men den doftar väldigt sött och ganska svagt.

Dazzling Kiss (with Diamond Dust) - Den köpte jag från ett apotek i Ayia Napa, Cypern. Den är Limited Edition och den doftar så gott. Det är nog den bästa jag har. Lilja och pomelo ska den dofta. Kan inte beskriva den doften men den är ljuvlig. Innehåller glitter.

Pure Daydream - Den beställde jag i maj. Den doftar jätte starkt och parfymigt, men gott.

Midnight Dare - Den fick jag av pappa då han var till Norge. Den doftar hallon och "sandalwood". Den doftar också jätte starkt, men det är bara bra så känner man av doften dagen efter man satt den på sig.

Such A Flirt - Starfruit och vit orkidé doftar den. Den är också ganska parfymig och stark. Denna är en av mina två favoriter. Köpte den i Victoria's Secret i Sveige förra månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar