31 juli 2014

Dolce&Gabbana


Cody Simpson - If You Left Him For Me (här)

Idag har jag sovit ut och bara skött lite små ärenden här hemma. De få kolböckerna som vi behövde är äntligen beställda. Det blev lite komplicerat med beställningen eftersom vi inte kommer kunna hämta böckerna på posten före skolan börjar, men eftersom man har så bra vänner som man har så fixar det sig nog.
Annars har jag jobbat med kassett överföringen (i ungefär sju timmar) och fixat klart inför de tre sista jobbdagarna. Kan inte förstå vart tiden tagit vägen.
Ikväll skall jag se på Teen Wolf och bara vila. Har en tio timmars jobbdag framför mig.

Förresten så fyllde min blogg två år för en vecka sedan men det glömde jag berätta. Så grattis bloggen!


Smakade på den här nya Magnum Dolce&Gabbana glassen igår och jag rekommenderar den till alla som gillar pistagenötter. Innehåller pistagenötter, vaniljglass och vitchoklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar