6 juli 2014

Är dålig på att hitta på rubriker

Idag sov jag ut. Sov över 10 timmar inatt, vilket jag inte gjort på länge.
På förmiddagen städade jag rummet och bytte lakan. Var också lite ute i solen. Sommaren är verkligen här nu.
På eftermiddagen åkte jag och Lotta till Lojo. Vi träffade Susanna och Ansku. Vi satt ute vid sjön och pratade och njöt av vädret. Kunde inte vara så länge men det var trevligt att träffas en stund i alla fall.

När jag kom hem planerade jag lite inför imorgon då vi åker till Stockholm. Är super excited!
Stockholm är en av de vackraste städerna jag vet. Skulle seriöst kunna bo där resten av mitt liv.
Har en hel del smått som skall fixas idag ännu. Måste gå tidigt och sova också för det är väckning 03.30 imorgon.
Skriver inget inlägg imorgon eftersom vi kommer hem så sent och jag har jobb nästa dag, men på tisdag ska ni få ett rejält inlägg med en massa bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar