29 juni 2014

Shopping och bokning av resa

Idag hade jag en riktigt lång sovmorgon. Resultatet var att jag sov till lite före 12. Skulle inte alls bli så länge men eftersom jag är lite sjuk så blev det så. Sov faktiskt nästan 12 timmar så det var skönt.
Fixade till mig lite och så åkte jag med mamma och Lotta till Hagalund. Pappa är i Norge på en cykeltävling så han kunde inte komma med. Köpte inte mycket, men lite i alla fall. Ett par saker som jag behövde. Skulle också köpa en ny vit t-skjorta från H&M eftersom pappa råkade färga min i tvätten, men de var slut.

När vi kom hem packade vi upp våra kassar och så beställde vi en resa till Stockholm. Åker redan den 7 juli så det är om en vecka ungefär. Hade egentligen jobb då men fixade ledigt åt mig. Åker med flyg tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen så vi hinner vara längre än vanligt i Stockholm. Väntar redan!



Muffinsarna vi bakade igår


Från Bik Bok och Glitter


Från Bik Bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar