28 juni 2014

Bra dag

Idag har det varit en riktigt bra dag. Halsontet har lättat och jämfört med igår låter så jag som en människa.

Idag på morgonen cyklade jag ner till byn och mötte upp Susanna där. Gick först till apoteket och sen ner till torget. Idag var det ju Ingå dagen så där var massor med människor. Var med Susanna och några andra hela dagen. Träffade också bekanta och vänner som jag inte sett på länge, så det var roligt. Började jobba klockan 14 och så gott som hela dagen var det fullt upp. Slutade då butiken stängde klockan 18 och cyklade hem igen efter en lång dag.

Dagen var riktigt lyckad och jag njöt av det fina vädret. Det lär ju inte bli så fint som det var idag på riktigt länge.

Nu skall jag baka muffins och ikväll skall jag se på Survivors och kanske en film.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar