1 april 2014

Loyal


Chris Brown - Loyal

I dag skrev jag sista provet, alltså modersmåls provet. Det gick nog riktigt bra så jag har ganska höga förväntningar. Denna provvecka har väl gått helt okej i alla fall. Hade tre språkprov och ett real så förväntningarna är nog höga.

Jag var hemma redan före elva. Då packade jag upp väskan och gjorde lite allt möjligt som jag hade på min "To Do"-lista. Brukar hålla lista över vad jag måste göra. Annars glömmer jag riktigt säkert något viktigt.
Skulle också se en Harry Potter film men hittade ingen bra webbsida att se ifrån, alla sidor fick problem efter att jag sett fem minuter. Blev helt sjukt frustrerad och arg. Nu när jag skulle ha möjlighet att se en, så då ska det bli problem. Så typiskt!

Nu skall jag gå och laga franska läxan. Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar