2 april 2014

Glada nyheter

I dag har det varit en super dag. Jag började klockan 9. Första lektionen var det info om allt som händer på Krim. Lektion två och tre fick vi ut prov och så gick vi igenom dem. Är nog riktigt nöjd över provresultaten denna period. Kemin gick faktiskt riktigt bra. Eller bra och bra. Acceptabelt är resultatet i alla fall.
Sedan började våra vanliga lektioner. Hade samhällslära och franska i dag.

Under dagen har jag dessutom fått veta att jag har fått sommarjobb och så berättade vår franskalärare att vi åker till Paris med franskagruppen i januari. Har alltså fått ett par glada nyheter i dag!
Sedan jag kom hem har jag lagat klart för en ny skoldag, ätit tortillas och sett på Harry Potter. Hittade faktiskt en fungerande på nätet.

Nu skall jag fortsätta se på filmen, sedan skall jag duscha hunden. Hon är ganska så smutsig och tovig just nu. Har helt enkelt inte hunnit reda ut tovor eller duschat henne på en god stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar