17 mars 2014

The stars make love to the universe


Shakiras nya låt Empire. Riktigt bra för att faktiskt vara en av låt av Shakira. Först tyckte jag den var ganska underlig men efter att jag hört den några gånger blev den riktigt bra.

En ny vecka är i gång och det märks också. Börjar alltid en ny vecka med en kort sov morgon. 10 började jag i dag och så slutade jag klockan 16. Hade ett engelska föredrag som gick riktigt bra. För övrigt var alla lektioner rätt så bra.

Som ni säkert märkt har det varit ganska kallt i dag. Men jag envisas om att inte börja använda vinterrocken igen för våren borde ju vara här. Längtar så till våren och sommaren. Som om ni inte hört det förut.
Denna vecka innehåller inte så mycket speciellt. Ett prov på onsdag, konfirmationsövning på fredag och konfirmation på söndag. Och nästa vecka börjar provveckan! Borde väl känna mig lite nervös inför den, men det gör jag faktiskt inte.
Nu skall jag laga ett par läxor och sedan bara ta det lugnt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar