16 mars 2014

Söndag

Hade en riktigt bra kväll i går. Min moster kom på ett överrasknings besök till fastlandet och kom med på teater. Teatern var bra. Kanske inte riktigt för flickor i min ålder men den var riktigt bra i alla fall. Mormor och morfar måste ha kännt igen sig. Den handlade om tre 80 års kvinnor och deras relativt tråkiga liv. Känns nu som om jag vet exakt hur livet kommer se ut då man är 80 år.

I dag har det varit en vanlig, alltså tråkig söndag. Sov ända till klockan halv elva. Bestämde mig sedan för att börja läsa på min bok till modersmålet. Kom så långt att jag har läst halva boken.
Har också hjälpt till med maten, varit ute med hunden och städat mitt rum. En helt vanlig söndag har det varit.
Om en stund skall jag börja med läxorna och sedan skall jag ha en spa kväll. Ni skall ha en bra fortsättning på söndagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar