28 mars 2014

Sunny Day


Cody Simpsons nya låt Surfboard. Den går på repeat hos mig.

I dag hade jag näst sista provet, alltså kemi. Klarade det faktiskt riktigt bra. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Får nog godkänt i alla fall, så det känns bra. Då jag skulle öva på provet i går lagade jag en profil på Bloglovin'. Tycker själv att det är en helt sjukt bra app/webbsida då man läser så många bloggar som jag gör. Man kan liksom hålla koll på alla.
Ni hittar länken till Bloglovin' i mitt sidofält.

Jag slutade redan klockan 10 i dag. När jag kom hem gick jag genast ut i solen och fotade med Lotta. Sedan började jag städa mitt rum riktigt ordentligt. Jag har också sett på The Vampire Diaries och läst klart en bok till modersmålet. I kväll tänker jag bara ta det lugnt och njuta av ett långt veckoslut. Blir lite längre för mig eftersom jag är ledig på måndagen.


Halsduk - Lindex / Läderjacka - Mango / Skjorta - H&M / Jeans - Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar