27 mars 2014

En vanlig dag

Skrev inte igår. Skulle ha haft hur mycket tid som helst till det, men ett tidsinställt inlägg fick ni ju i alla fall. Var ju hemma hela dagen. Det var verkligen skönt. Sov länge, såg på Harry Potter och övade lite på engelska. Provet i dag gick riktigt bra, eller bättre än vad morgondagens kemi prov kommer gå i alla fall. Har inte ännu börjat öva på det så det bli en stress kväll för mig. Inte för att jag tänker satsa på något vitsord högre än godkänt. Med den kunskapen jag har nu blir det högst två poäng.

I dag har det annars varit en lugn dag. Vädret har varit super fint så jag har varit glad. Jag kom hem lite före 16. Åt nästan genast mat och sedan åkte jag iväg på arbetsintervju.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och redde upp mitt rum som såg ut som ett bombnedslag.

Nu skall jag avsluta här, har en hel del kemi att ta itu med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar