12 mars 2014

Solsken

Idag började jag klockan 12 så jag hade en skön sovmorgon. Solen sken så fint så jag tänkte att jag skulle gå ut och fota men det blev inget av det för jag ville se det nyaste avsnittet av PLL. Så det gjorde jag. Och så fick jag mitt nya skal på posten. Har nu fått allt som jag beställde för några veckor sedan. Det är så roligt att få saker på posten!
Det var dessutom en jätte bra dag i skolan i dag. På engelskan bakade vi scones och chocolate chip cookies. Och franskan var lika trevlig som vanligt.

Vet inte riktigt vad jag skall göra i dag. Måste i alla fall arbeta på en engelska uppgift och laga läxor överlag. Och så skulle jag faktiskt kunna börja läsa på en bok till modersmålet. 
Nu skall jag snart äta och sedan göra något av alternativen ovan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar