13 mars 2014

Call it magic


Coldplays nya låt Magic. Brukar inte lyssna på Coldplay men denna låt är faktiskt jätte bra.

Nu är jag hemma efter en lång dag borta hemifrån. Jag började skolan klockan 8 och slutade klockan 16. Lektionerna i dag var alla väldigt trevliga så dagen gick rätt så snabbt. Efter skolan åkte jag till Degerby på matkurs. I dag lagade vi sparris med tillbehör som förrätt, lax och potatis som huvudrätt och choklad fondant som efterrätt.
Jag skall riktigt snart hoppa i duschen och sedan skall jag jobba på en engelska uppgift. Och så tänkte jag nörda Geometry eftersom jag köpte hela versionen idag.

Förresten så kom både jag och Susanna in på fotokursen så jag har på känn att början av april kommer bli riktigt bra.


Det bästa som finns - naturell yoghurt med färska jordgubbar, honung och kokosflingor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar