28 januari 2014

Norlie&KKV och provläsning

Hej! Eller varför skriver jag alltid hej. Jag träffar ju inte er. Det ser dessutom dumt ut, så jag tar tillbaka det.
Idag hade jag inget prov så jag började klockan 12.15. Det var nog ganska onödigt att fara på förberedelsen till morgondagens prov för den tog bara en timme. Var helt slut efter skolan. Inte för att dagen var lång, men för att när dagen är kort och tråkig så blir man trött. Så är det bara.
Här hemma har jag för det mesta övat på prov, lyssnat på Norlie&KKV och kollat på hemvideos. Det är det jag kommer göra hela denna vecka till slut. Öva på prov alltså.
Har inget intressant att berätta till er. Det händer inte så mycket intressant nu för tiden. Eller förresten, om en månad är det Jason Derulo, can't wait!
Och nu ville inte denna text bli på mitten så den får bli så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar