29 januari 2014

Confident

Idag har jag nästan bara övat på prov. Franska prov imorgon. Idag hade jag historia prov. Det gick helt okej. Tror inte jag kommer vara super nöjd med något av provresultaten denna provvecka. Men jag gör så gott jag kan och sedan är det bara att vänta och se hur det gick.
När jag kom hem från skolan halv fyra åt jag först fajitas och sedan satte jag mig framför ett avsnitt PLL med en kopp varm choklad i handen. Sedan blev det provövning igen. Förlåt så hemskt mycket för mina tråkiga inlägg, men är det provvecka så är det.

Igår fick jag dessutom reda på att Conor Maynard ska vara som "förband" på Jasons turné i Europa och jag hoppas verkligen han kommer till Finland. Får nu se. Var ju meningen att Carly Rae Jepsen skulle komma som förband till Justins konsert i Finland, men vi fick Robin. Blev ju inte så glad precis.
Imorgon kommer videon till Justins låt Confident ut. Blir säkert en bra dag imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar