23 december 2013

White house down

Städning var det som stod på schemat idag. Nog för att det stod igår kväll också. Började städa mitt rum grundligt igår och idag har jag hjälpt till med städningen av hela huset. Bakade det sista igår så idag bakade jag exakt ingenting. Förde ut de sista julklapparna idag också och så handlade vi det sista inför julen, så småningom börjar alt vara klart.
Packade också just klart de sista paketen och snart måste hunden tvättas.
Hade lite extra tid idag på dagen så jag och Lotta började se på White house down och den verkar jätte bra. Måste bara se den eftersom Channing Tatum är med! Är ett stort fan, haha. Ska fortsätta med filmen på kvällen.
Nu ska jag fortsätta stressa lite så att jag kan ha en fridfull jul sedan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar