22 december 2013

Mitt 2013 del 3

September
I september spelades det in IFK reklamen jag och Lotta var med i. Jag var också ganska sjuk i september då vi hade vår första provvecka. Var helt sjukt nervös inför provveckan och visste inte riktigt vad jag skulle göra men jag klarade provveckan utan större problem.


Oktober
Oktober var en jätte bra månad. Jag åkte till Cypern med min familj och så började Music Mondays. Var en av de bästa resorna jag varit på och var precis den tid på året som det är mörkt och hösten kryper in sakta men säkert.




November
I november fyllde jag 16 år och så shoppade jag en hel del. Skulle dock kunna skriva varje månad att jag shoppat mycket. Brukar bli så då man har en mamma som gillar shopping. Inte för att jag tackar nej till det men ibland säger plånboken nej.



December
Tänkte hoppa över december eftersom den månaden inte är slut än, men jag kan säga att månaden har också varit en av mina favoriter. Har haft många bra månader detta år och jag hoppas på ännu fler nästa år. 2014, please be good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar