15 december 2013

There's nowhere we can hide

Idag när jag vaknade var marken vit. Nu är det inte så mycket snö kvar mer. Hade lite hopp om att vi skulle få en vit jul men jag tvivlar faktiskt på det.
Har varit till kyrkan två gånger idag. Första gången var lilla Madeleines dop. Efter det var det kaffe hos Cessi. Sedan var jag hemma kanske 45 minuter och sedan åkte jag iväg till kyrkan med mina två kusiner. Vi var och höra på och sjunga med i de vackraste julsångerna.
När jag kom hem kämpade jag med finska läxan. Har ännu en massa läxor, provövning och förhörövning framför mig så det kommer bli en riktigt tråkig kväll har jag på känn. Men som tur kommer det Solsidan och X Factor. Vet dock redan vem som är i semifinalen i X Factor så det är lite tråkigt att se på det men jag hejar på mina favoriter Restless Road och Carlito Olivero.




Frusna hallon är seriöst det bästa som finns. Blev några mat/godis bilder idag men några andra har jag inte tagit på den senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar