14 december 2013

Like a fantasy in front of me

Hej! Har haft ett fartfyllt veckoslut och därför har uppdateringen varit lite trög. Igår var jag i skolan från 8-14. Sedan åkte jag, mamma och Lotta till en loppis för att föra saker dit. På eftermiddagen/kvällen åkte vi till mormor och morfar och efter det var det så sent så jag kollade bara The Vampire Diaries och sedan gick jag och sova.
Idag steg jag upp tidigt och så åkte jag med familjen till Sello för att handla det sista inför julen. Det är verkligen inte länge kvar till jullov. Nästa fredag är det redan julfest! På tal om julfest så har jag försökt hitta en fin fest "tröja" från H&M men den som jag vill ha tycks vara slut överallt så om jag inte hittar den nästa vecka måste jag ta någon gammal klänning eller kjol från skåpet.
Cessi med barnen har också varit här idag. De åkte just hem.
Nu ikväll skall jag se på X Factor och njuta av att det är lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar