26 december 2013

It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air

Efter att jag skrev inlägget igår kom båda mina syskon med familjer till oss för att fira julen med oss och äta julmat. Åt massor igen så jag typ rullade omkring här hemma. Haha nej, men nästan. Efter att åter igen ätit en tre rätters middag kände jag att snart får det räcka med allt ätandes.
På kvällen kollade jag och Lotta en film. Har en lista i min telefon med filmer jag måste se och jag försöker se någon nu och då så att listan skall bli kortare. Men den blir bara längre hela tiden.
Idag har jag antagligen vid den här tiden träffat min gudmor och mina småkusiner (detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag inte egentligen skulle ha tid att skriva ett inlägg idag). Om någon timme blir det mer julmat hos mormor och morfar. Hur skall jag orka?




Fick en massa Skittles till julklapp också. Mina släktingar känner väl till min svaghet för Skittles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar