2 november 2013

Your love is like a soldier, loyal till you die

Godkväll gott folk! Har haft en dag med mycket program idag. På morgonen sov jag länge. Det var länge sedan jag gjorde det. Efter det packade vi oss iväg till mormor och morfar och kom hem först sent på eftermiddagen. Bakade en rulltårta med Lotta genast när vi kom hem och så kom Cedric och Mixu på besök. Dessutom fick jag musiken att fungera igår. Eller inte helt och hållet, får fortafarande inte alla låtar till telefonen men en hel del nog så det duger en stund i alla fall. Ska fortsätta jobba med det nu på kvällen. För övrigt tänkte jag bara ta det lugnt och slöa lite ikväll för jag har haft magknip precis hela dagen. Hoppas jag inte blir sjuk till min födelsedag som är om en vecka!





Palmfrön från Cypern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar