1 november 2013

Älskade fredag

Hej! Har haft en lång och ganska tråkig dag idag. Var i skolan från 08-14 eller 15 egentligen för jag får aldrig skjuts hem före det. Fick ut franskaproven och det gick jätte bra! Har haft ett förhör också som inte gick lika bra men resultatet är väl acceptabelt. Efter skolan gick jag ner till Virkby och köpte lite godis. Åkte sedan hem med pappa och efter gjorde jag alltmöjligt viktigt. Har också kollat de två senaste avsnitten av TVD. Kan inte förstå att jag bara kommer kunna se ett avsnitt i veckan nu.
Nu blir det snart en sen fredags middag. Får se vad jag hittar på efter det. Måste i alla fall få iTunes att fungera. Har haft problem med det en lång tid nu. För någon dag sedan tog jag bort all musik från telefonen för den vägrade ta emot nya låtar. När jag synkroniserade musiken på nytt vägrade telefonen ta emot mer än tre låtar. Så alla mina 300+ låtar är borta från telefonen. Någon som haft samma problem? Snälla skriv i så fall. Jag blir snart galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar