20 november 2013

You deserve the best and nothing but the best so I give you the best you've ever had

Förlåt igen för en trög uppdatering men ibland händer det saker som gör att man bara inte orkar skriva och inte heller har någon lust. Övade på matematikprovet igår också vilket bidrog till att jag inte bloggade något. Hade provet den första timmen idag. Blev klar ganska snabbt och jag tror det gick riktigt bra, men jag kan inte förvänta mig ett så högt vitsord för då blir jag bara besviken om det är lägre än jag förväntat mig, men jag tror faktiskt att det blir runt en 8:a. Nu är alltså provveckan igång. Tungt men skönt samtidigt eftersom imorgon är jag i skolan från 9-10 och samma gäller på fredagen. Har alltså två lektioner på två dagar. Gud vad härligt!
Idag har jag dessutom lagt upp lite ljusslingor i mitt rum och lagat det riktigt mysigt. Ikväll blir det mera provläsning och så ska jag se på Grey's Anatomy med en stor kopp te. Om jag hinner skall jag börja laga på mitt Cypern-album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar